"iyi"sini bulmanın en kolay yolu…
Tablet Pc Forumu (toplam 54 konu)

Emre

HTC Nexus 9 mu Apple iPad Mini 3 mü?

Emre - 21 Ekim 2014 08:41

Arkadaşlar hayırlı günler biliyorsunuz ki bu aylarda "Apple iPad Mini 3" ve "HTC Nexus 9" Çıkacak iki tablette çok hoşuma gitti özellik bakımından Nexus önde gibi duruyor sizce hangi tableti seçmem gerekiyor alta özelliklerini yazayım ben sizin için, sizde bana birini almam konusunda yardımcı olun lütfen :)

- HTC Nexus 9 -

işletim sistemi: Android 5.0 Lollipop
Dahili hafıza: 16 ve 32GB
işlemci: Nvidia Tegra K1 Dual Core 2.3 GHz
Ram : 2GB
Ekran: 8.9 inç, 1536 x 2048, IPS LCD Kapasitif Dokunmatik ekran
Kamera : Arka 8 Mp Ön 1.6 Mp
Ağırlık, Uzunluk, Genişlik, Kalınlık: 425g, 228.2mm, 153.7mm, 7.9mm
Batarya : Non-removable Li-Po (6700 mAh)
Diğer Özellikler : Blueetooth ve Wifi var

- Apple iPad Mini 3 -

işletim sistemi: iOS 8.1
Dahili hafıza: 16/64 ve 128GB
işlemci: Apple A7 Dual Core 1.3 GHz
Ram : 1GB
Ekran: 7.9 inç, 1536 x 2048, IPS LCD Kapasitif Dokunmatik ekran
Kamera : Arka 8 Mp Ön 1.2 Mp
Ağırlık, Uzunluk, Genişlik, Kalınlık: 331g, 200mm, 134.7mm, 7.5mm
Batarya : Non-removable Li-Po (23.8Wh)
Diğer Özellikler : Blueetooth ve Wifi var
  • roberto mancini

    roberto mancini - 21 Ekim 2014 11:25

    Hmm zor seçim. Nexus'u HTC yapmasaydı pek sıcak bakmazdım aslında ama HTC iyi mal üretir. Özellikleri zaten süper. Burada bence tek sorulması gereken ios mu android mi? Ben şahsen telefonum neyse onun tam tersi tableti seçerim. Mesela iphone kullanıyorsam android tablet seçerim ya da android telefonum varsa ipad mini seçerim. Yani ikisini de kullanmak tatmak denemek isterim. Ben ipad mini seçerdim. Hatta ipad mini 3 yerine ipad mini retina da alınabilir. Fiyatı iyi seviyeye gelir. Ki bence çok fazla fark olmaz aralarında. ipad mini retina da süper bir cihaz. Nexus 9 biraz daha büyük bu da taşımada belki biraz daha zorlar sizi. ipad miniler ceket mont cebine rahat sığıyor mesela. Önemli bir detay bence sürekli taşımayı düşünenler için. Karar senin arkadaşım. Bir de şu var. Bence ne olursa olsun Apple malzeme kalitesi ve kasa kalitesi her zaman aynı fiyat seviyesindeki rakiplerinden daha iyi oluyor. Tuşları kıyısı köşesi vs her noktası çok daha kaliteli ve iyi.
    Cevap ver 2 0
  • Mehmet

    Mehmet - 21 Ekim 2014 11:45

    Aynen öyle Kalite bakımından bence Apple iPad Mini 3 derim ben telefonunda ios ise iOS 8.1 işletim sistemi sayesinde telefonları senkronize bile ediyorsun yani diyelim iPad mini 3 ile oynuyosun iPhone 6 şarjda değil mi eğer telefonunla tablet senkronlu ise iphone 6 ya mesaj gelince tabletede gelecek yani bu çok iyi birşey tabi herkes Apple iPad Mini 3 alamayabilir roberto mancini arkadaşımın dediği gibi iPad Mini Retina'da alınabilir iPad Mini 3 çıkınca onun fiyatı düşer, Retinayıda alabilirsiniz gerisi size kalmış ben görüşümü bildirdim :)
    Cevap ver 1 0
  • Montezooma

    Montezooma - 21 Ekim 2014 12:52

    iPad Mini 3 derim ben. iPad mini kullandım daha önce. Çok memnun kaldım. Eminim bu daha performanslıdır.
    Cevap ver 0 0
  • Emre

    Emre - 21 Ekim 2014 12:59

    Yorumlarınız ve duyarsız kalmadığınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar, roberto manci'nin dediği aslında güzel fikir hoş olabilir ama Mehmet'in söylediği olayda çok hoşuma gitti açıkçası iphone 4S kullanıyorum ve iphone 6'ya geçeceğim yakın zamanda yani mehmet ve Montezooma'nın dediği gibi iPad Mini 3 alabilirim dediklerinizi dikkate alacağım arkadaşlar teşekkürler.
    Cevap ver 0 0
  • ibrahim hamurcu

    ibrahim hamurcu - 21 Ekim 2014 15:17

    Benim sana önerim iPad Mini 2 al, neden diyeceksiniz çünkü biliyorsunuz Apple iPad Mini 3'ü çıkarttı, çıkarttı ama iPad Mini 2'den farksız aralarındaki tek fark iPad Mini 3'de Touch ID. olması, peki diyecek daha iyi değil mi yani parmak okuyucu sensörü iyi olmaz mı diyorsun peki sen bir parmak okuyucu sensörüne 100 dolar verir misin? İnternette bu ikisinin fiyatına bakacak olursak aradaki fark bayağı açık iPad Mini 2 299$'a satılırken iPad Mini 3 399$'a satılıyor, sensör önemli diyorsan iPad Mini 3 al sana baska bişey diyemem bu diyeceğimi dedim burdan sonrası senin kararına kalmış.
    Cevap ver 1 0
    • Akif Gülsever

      Akif Gülsever - 22 Ekim 2014 14:04

      Yurtdışından ipad mini retina getirmeyi ben de düşünüyorum bu fiyatıyla. Bence de ipad mini retina daha mantıklı mini 3 e göre.
      Cevap ver 0 0
  • Hasan Zorbey

    Hasan Zorbey - 23 Ekim 2014 13:30

    iPad mini retina alınır ve keyifle kullanılır diyorum.
    Cevap ver 0 0
  • Shredder

    Shredder - 23 Ekim 2014 13:52

    iPad Mini 2 kullanıyorum. Kesinlikle almanı tavsiye ederim. Harika bir cihaz. Yurtdışında fiyatı da düştü. Buraya da yansırsa 750tl seviyesine iner ki bence gerçekten hak ettiği fiyat Türkiye şartlarında.
    Cevap ver 0 0
Bu konuyla ilgili yazacak birşeyleriniz mi var?