"iyi"sini bulmanın en kolay yolu…
Laptop Forumu (toplam 26 konu)

remzi samra

metese sorunu var bundandolayı klavyenin izi ekranda çıktı

remzi samra - 20 Şubat 2014 21:22

s02tr aldım bir sene önce üç ayında ekranın izi iç kasayı çizmeye basladı sonrasında klavyenin şekli ekrana geçti ve ekranın ledleri patladı proje döneminde oldugum için yedinci ayında götürdüm ozamana kadar çizik dahada büyüdü vatan bilgisayara onlarda servise verdiler ve ekran degistirildi iç kasa degişti sonra aradan iki ay geçti yine aynı sorun çıktı sonra farketimki iki mentesenin biri asagıda biri yukarıda bundan dolayı bilgisayarın ekranı çiziliyor ve ledler baskı gördügü için bozuluyor bende direk servise götürdüm sikayetimi anlatım ama şikayetimin tamamı yazılmadı (mentesenin yamuk oldugu) sonra yetkil servis bu konuyla ilgili tespit yapamadıgı bunu için fotolarını çekilip merkeze yolandıgı ve onlar bununla ilgili bişey yapılamicagını üzerine agırlık koydu için öyle dediyor ki sen bunu fotograflara bakarak nasıl karar veriyorsun ki ben agırlık flanda koymadım koysam bile nasıl bir agırlıktır ki klavyenin izi ekrana çıkıyor ve bunlar birgün içinde karar verilip ertesi gün teslime hazır diye mesaj geliyor bilgisayar açılıp bakılmamış bile ledler patlakmı degilmi diye baska yetkil servise götürdüm onlarda birgün içinde döndü aradım müsteri hizmetlerini adamla telefonda kavga etim mentesede sorun oldugu için ekran çiziliyor diye. nasıl karar veriyor fotolardan aklım almıyor madem öyle niye ilk önce degistirdiniz ekranı ve iç kasayı aynı sorun aynı sekilde çıkıyor yalan söylüyorlar ne yapacagımı bilemedim samsun markasından tamamen soğudum ne birdaha alırım nede yakınlarıma aldırırım. bunula ilgili sorunu olan varsa veya benzer durumu yasayanlar varsa akıl versinler
bildigin kasası adi bir bilgisayar pleksi malzame kulanılmış pleksi kolay çizilen bir malzamedir
  • Shredder

    Shredder - 21 Şubat 2014 15:59

    Merhaba arkadaşım. Bence İngilizce biliyorsan bu durumu Türkiye'nin bağlı olduduğu Samsung Avrupa (ya da Asya tam emin değilim) Onlara mail at durumu onlara güzelce açıkla. İstersen sana yardımcı olurum. Ben bu şekilde birkaç ürün değiştirebildim. Üst yetkili alttakine baskı yapıyor böyle bir şikayet var neden ilgilenmiyosunuz diye. Türkiye'deki servis de mecburen bu durumu düzeltiyor. Aklında olsun. Dediğim gibi yardım almak istersen bu konuya yaz sonra özel mesajdan sana ne yapman gerektiğini anlatırım.
    Cevap ver 0 0
Bu konuyla ilgili yazacak birşeyleriniz mi var?